2011. május 27., péntek

Ifjúsági szoba 1 év, új

Ifjúsági szoba 1 év, új:
Szia,
Áthelyezés miatt vagyok értékesítette a bútorok a lakásban. Ők csak egy éves, és kevés, és ezért teljesen MINT. Mint ifjúsági szoba, mennek együtt nagy. Ezen kívül, mi egy teljesen nemdohányzó háztartásban.
Az ifjúsági szoba kanapéval, 3-ajtós szekrény és egy íróasztal.

SOFA: Ez a színes "vanilla" megállapította, hogy megfelel a fényes sárga (valamivel kevésbé intenzív, mint amilyennek látszik a képeken).
A méretei 216 x 72 x 93 cm egy fedélzeti területe 90 x 200 cm.
A fedélzeten egy szuper kényelmes tároló doboz.
Ezen felül, akkor aludj jól, mert az is magas színvonalú SPRINGS!
A kanapé 4 részből áll.
Akciós ár: 521 €

SZEKRÉNY: 3-ajtós Kleiderschrank.in Bükk.
A méretek 136 x 197 x 54 cm. A kabinet már 2 fiókkal Két lóg sínek.
Emellett további tárhelyet, ahogy később olvasni TOVÁBBI POLCOK telepítve a legmagasabb minőségben. Így összesen 4 polc áll rendelkezésre, hogy könnyen eltávolítható, ha szükséges.
Egy másik hasznos kiegészítés a szakmailag ragasztott tükör bal oldali szekrény ajtaját.
Akciós ár: 210 €

DESK: Könyv a méretei 130 x 76 x 67 cm, és így az asztal, hogy a sok munka helyet. Az asztal maga is lengett.
Ezen túlmenően, az íróasztal 3 nagy fiókkal fém futók és emellett egy praktikus polc.
Akciós ár: 120 €


Minden bútor már össze kész gyűjtemény München-Grosshadern.
Az akkus csavarhúzót 15 perc bontani kezelhető részek!
Ha további kérdései vannak, én vagyok e-mailben vagy telefonon az Ön rendelkezésére!

Persze, a bútorok külön is megvásárolható.

Ha további kérdései vannak, én vagyok e-mailben vagy telefonon az Ön rendelkezésére!
Ár: VB